39 msg.readBeingId(
"account id");
40 msg.readString(24,
"name");
41 msg.readInt16(
"bg id");
48 const BeingId id =
msg.readBeingId(
"account id");
49 msg.readString(24,
"name");
50 msg.readInt16(
"bg id");
51 const int teamId =
msg.readInt16(
"team id");
54 if (dstBeing !=
nullptr)
61 msg.readInt16(
"camp a points");
62 msg.readInt16(
"camp b points");
68 msg.readBeingId(
"account id");
69 msg.readString(24,
"name");
70 msg.readInt16(
"class");
78 msg.readString(24,
"battle ground name");
84 msg.readUInt8(
"type");
85 msg.readString(24,
"bg name");
91 msg.readString(24,
"bg name");
92 msg.readString(24,
"game name");
98 msg.readUInt8(
"type");
99 msg.readString(24,
"bg name");
105 msg.readString(24,
"name");
106 msg.readInt32(
"position");
112 msg.readBeingId(
"account id");
113 if (
msg.getVersion() >= 20140613)
116 msg.readInt32(
"max hp");
120 msg.readString(24,
"name");
122 msg.readInt16(
"max hp");
ActorManager * actorManager
Being * findBeing(const BeingId id) const
void setTeamId(const uint16_t teamId)
#define UNIMPLEMENTEDPACKET
bool msg(InputEvent &event)
void processBattleUpdateHp(Net::MessageIn &msg)
void processBattleBegins(Net::MessageIn &msg)
void processBattlePlay(Net::MessageIn &msg)
void processBattleEmblem(Net::MessageIn &msg)
void processBattleUpdateCoords(Net::MessageIn &msg)
void processBattleUpdateScore(Net::MessageIn &msg)
void processBattleEmblem2(Net::MessageIn &msg)
void processBattleNoticeDelete(Net::MessageIn &msg)
void processBattleQueueAck(Net::MessageIn &msg)
void processBattleJoined(Net::MessageIn &msg)