24 #ifndef NET_EATHENA_BEINGRECV_H
25 #define NET_EATHENA_BEINGRECV_H
33 #if defined(__GXX_EXPERIMENTAL_CXX0X__)
34 #if defined(__APPLE__)
35 #include <tr1/cstdint>
73 Being *
const dstBeing,
77 const int *
const cards)
138 const int skillLevel,
bool msg(InputEvent &event)
void processBeingChangeLook2(Net::MessageIn &msg)
void processSkillCasting3(Net::MessageIn &msg)
void processBeingFont(Net::MessageIn &msg)
void processPlayerGuilPartyInfo(Net::MessageIn &msg)
void processBossMapInfo(Net::MessageIn &msg)
void processSkillGroundNoDamage(Net::MessageIn &msg)
void processMobInfo(Net::MessageIn &msg)
void processBeingAction2(Net::MessageIn &msg)
void processNavigateTo(Net::MessageIn &msg)
void processBeingChangeDirection(Net::MessageIn &msg)
void processBeingChangeLookContinue(const Net::MessageIn &msg, Being *const dstBeing, const uint8_t type, const int id, const int id2, const int *const cards)
void processSpiritBalls(Net::MessageIn &msg)
void processPlayerStatusChange(Net::MessageIn &msg)
void processPvpSet(Net::MessageIn &msg)
void processSkillCastingEvol(Net::MessageIn &msg)
void processNameResponseTitle(Net::MessageIn &msg)
void processBeingSlide(Net::MessageIn &msg)
void processBeingSpecialEffectNum(Net::MessageIn &msg)
void processSkillAutoCast(Net::MessageIn &msg)
void processSkillDamage(Net::MessageIn &msg)
void processNameResponse2(Net::MessageIn &msg)
void processMapTypeProperty(Net::MessageIn &msg)
void processBeingStatUpdate1(Net::MessageIn &msg)
void processBeingSoundEffect(Net::MessageIn &msg)
Being * createBeing2(Net::MessageIn &msg, const BeingId id, const int32_t job, const BeingTypeT beingType)
void processStarsKill(Net::MessageIn &msg)
void processPkRanksList(Net::MessageIn &msg)
void processSkillEntry(Net::MessageIn &msg)
void processComboDelay(Net::MessageIn &msg)
void processBeingMilleniumShield(Net::MessageIn &msg)
void processAlchemistRanksList(Net::MessageIn &msg)
void applyPlayerAction(Net::MessageIn &msg, Being *const being, const uint8_t type)
void processBeingViewEquipment2(Net::MessageIn &msg)
void processBeingRemoveSkill(Net::MessageIn &msg)
void processBeingVisible(Net::MessageIn &msg)
void processBlacksmithRanksList(Net::MessageIn &msg)
void processGraffiti(Net::MessageIn &msg)
void processSkillCasting2(Net::MessageIn &msg)
void processMonsterInfo(Net::MessageIn &msg)
void processSkillCasting(Net::MessageIn &msg)
void processSkillCancel(Net::MessageIn &msg)
void processBeingFakeName(Net::MessageIn &msg)
void processBeingCharm(Net::MessageIn &msg)
void processWddingEffect(Net::MessageIn &msg)
void processBeingResurrect(Net::MessageIn &msg)
void processPlayerGuilPartyInfo2(Net::MessageIn &msg)
void processBeingHatEffects(Net::MessageIn &msg)
void processTaekwonRanksList(Net::MessageIn &msg)
void processSkillCastingContinue(Net::MessageIn &msg, const BeingId srcId, const BeingId dstId, const int dstX, const int dstY, const int skillId, const int skillLevel, const int range, const SkillType2::SkillType2 inf2, const int castTime)
void processBeingSpecialEffect(Net::MessageIn &msg)
void processBeingMove(Net::MessageIn &msg)
void processBeingViewEquipment(Net::MessageIn &msg)
void processBeingStatusChange(Net::MessageIn &msg)
void processPlayerStatusChange2(Net::MessageIn &msg)
void processRanksList2(Net::MessageIn &msg)
void processBeingRemoveSpecialEffect(Net::MessageIn &msg)
void processBeingChangeLookCards(Net::MessageIn &msg)
void processBeingMove2(Net::MessageIn &msg)
void processMonsterHp(Net::MessageIn &msg)
void processBeingSpawn(Net::MessageIn &msg)
void processBeingAttrs(Net::MessageIn &msg)
void processBeingHp(Net::MessageIn &msg)
void processMapType(Net::MessageIn &msg)
void processBladeStop(Net::MessageIn &msg)
void processClassChange(Net::MessageIn &msg)
void processSolveCharName(Net::MessageIn &msg)
void processRanksList1(Net::MessageIn &msg)
void processBeingSelfEffect(Net::MessageIn &msg)
void processGladiatorFeelRequest(Net::MessageIn &msg)